Thursday, November 24, 2011

MENGHIDUPKAN BUDAYA KELANTAN NEGERI BERKEBAJIKAN

Lawatan Kematian di dalam Perkampungan Siam Eh Pit
Penyampaian Sumbangan Rumah di timpa pokok Tanjung Kuala


Menyampai sumbangan segera TSM kpd Sdr Amran Yassin krn bumbung kedainya rosak akibat ribut mlm tadi
di Jubakar Pantai

Ziarah Sdr Taufik Ramlai, Kg Berangan Hujung yg terlibat dgn kemalangan jalanraya. Semoga cepat sembuh..

Penyampaian Kerusi Roda



6 comments:

UMNO PARTI PENJARA said...

.


(( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


(Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

evanriansaputra said...

salam kenal main ke blog ku ya siapa yahu berguna

evanriansaputra said...

mainkeblog ku ya siapa tahu berguna salam kenal

Anonymous said...

Salam yb..... jalan kg dr prsimpangan cbg 4 ke terbak byk rosak di tepi tepi.......kelmarin kta sy dirempuh motor budak sk.....sy brek dh....tp budak tu x sempat brek motor dia.....sy brek kta sbb ada lubang besar sblah kiri jln jka mari dr arh chabang 4..... lubang everywhere.... sgt brisiko utk accident.
Mohon pihak yb tangani dlm kadar segera jln jln punah ini......tq yb

Unknown said...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

Shintech said...


Bone Meal started out with an incredible objective of ensuring environmental sustainability through innovative green engineering. Our journey began as a fertilizer manufacturing company, utilizing available wastes and converting them into value-added nutrition for plants.