Thursday, May 28, 2009

MUSLIMAT DI SAMBUTAN HARI IBU PERINGKAT NEGERI KELANTAN


Satu majlis telah diadakan oleh unit Pembangunan Wanita, Kesihatan dan Keluarga bersempena Sambutan Hari Ibu kelmarin di Gelanggang Seni. Dalam ucapannya Exco Pembangunan Wanita menegaskan bahawa jangan letakkan keistimewaan Ibu itu hanya pada satu hari, tetapi sewajibnya setiap hari dalam doa di setiap solat, penghormatan yang berterusan dan mengambil berat tentang kehidupan sehariannya. Mengambil peluang ini AJK Muslimat DUN turut serta menghadiri program setengah hari tersebut.


Di dalam majlis yang sama Yang Berbahagia Datin Tuan Sabariah Tuan Ishak turut melancarkan buku karangan beliau yang bertajuk "BIDADARI DARI TIMUR"


Ustaz Azharizal sebagai moderator bersama saudara Shah Kirit seorang penceramah bebas dalam sesi bicara "Birul Walidaini Amalan Masyarakat Madani"


Kumpulan Sautul Ikhwah, pelajar Maahad Muhammadi (L) yang sedang menanti panggilan melanjutkan pelajaran ke Mesir. Nasyid mereka sangat menghiburkan.


Pentomin Syurga Di Bawah Telapak Kaki Ibu, persembahan dari Pusat Serenti Bachok sangat-sangat memberi kesan di dalam hati.

No comments: