Tuesday, October 28, 2008

NISA' NEGERI TURUN MELAWAT

Nisa' Negeri baru-baru ini telah mengumpulkan Nisa' Rantau Panjang, Tumpat dan Pasir Mas bersama-sama dalam satu program 'Group Binding' yang telah diadakan di Dewan Bunga Raya Pantai Sri 7. Program tersebut yang bertujuan mengeratkan hubungan antara pimpinan negeri dan Nisa' kawasan turut disertai oleh pimpinan dari kawasan Tumpat termasuklah Ahli Parlimen Tumpat, YB Dato' Kamarudin Jaafar, ADUN Kelaboran, YB Zaki Ibrahim, Setiausaha kawasan, En Jamaludin Ishak, pimpinan Muslimat dan Pemuda.







Memperkenalkan pelajar USM adik Norhayati walaupun kurang upaya tetapi turut menghibur dan menunjukkan bakat terpendam, sessi petang.









YB Zaki Ibrahim tidak ketinggalan menyampaikan amanat. Beliau antara pimpinan yang komited mengikuti program Nisa' hingga tamat sessi pertama.











Antara saf pimpinan Nisa' Kelaboran yang turut serta dalam program group binding yang dianjurkan oleh Nisa Negeri Kelantan








Nisa' DUN Wakaf Bharu dan Pengkalan Kubur yang sempat dirakam aksi mereka.









Barisan kepimpinan Muslimat Tumpat dan Rantau Panjang dan Pasir Mas yang turut hadir dalam program berkenaan.










Ustazah Hafizah Abdullah selaku ketua Muslimat kawasan Tumpat turut memberikan pesanan kepada Nisa', dan sokongan beliau sangat dialu-alukan.








Puan Salwati selaku Pengarah Nisa' negeri sewaktu dalam program Ok dan... Ok tapi....











Sokongan dari Dato' Kamarudin Jaafar banyak membantu Nisa' untuk terus bergerak.









Puan Siti Khatijah Mohamad, pengarah Nisa' DUN Kelaboran sewaktu memberi penjelasan.

No comments: